2009-10-01

Gammalt sovrum blir nytt

Ja nu har det hänt lite mera än sist,nästan klar med hela väggen..och så tar tapen slut bara att fara och inskaffa en rulle till,är det inte typiskt..väggen är iallafall målat klart,så i morron blir det att ta tag i resten.Sedan kommer ju det roligaste..lull lullet och puffet med gardiner och kuddar.(o= (tryck på bilderna för större storlek)
Ja nu har jag börjat.. och tapeten inköpt.OCH som vanligt blev det en blomm tapet..förstår inte varför jag bara dras till dem,men lilja och kalla hör ju till min favorit så..(.hittade en annan som inte fanns på deras hemsida..)på Rusta,måste säga att de har många fina tapeter och till bra pris.Och de är inte dålig kvalite de jag använt ialla fall,bara att smeta limmet på väggen sedan dra fast tapeten,enkelt och inga svordommar...jag lovar(o=
Nu äntligen har jag tagit tag i sovrummet.Det bruna ska bort och vita väggar ska målas.Letar en tapet som jag ska ha som fondvägg.Kanske blir det någon av dessa,har inte bestämmt mig riktigt ännu.Sedan om jag får min vilja fram*ler* så kommer det att bli ett mörkt ek golv.Kanske får jag ta tag i att lägga det själv..nåja det är ju lite annat som ska göras innan vi kommer dit.

6 kommentarer:

  1. Ååå vilka fina tapeter. Föll för "fjäril" å "svart blomma" utan att ta hänsyn till övrig matchning förstås...

    Vilka har du som favvosár?

    SvaraRadera
  2. snygga tapeter. Har en av dom i vårat "mellanrum". Dvs rummet melan nya och gamla delen av huset.

    SvaraRadera
  3. Jag har vänner som har den randiga sen en blommig vägg i samma färg skala den är superfin :)

    SvaraRadera
  4. Super fin tapet valde du till er sovrummet!/M

    SvaraRadera
  5. Fint visst
    har du ändrat ?det va ju blått förut :)

    SvaraRadera
  6. Ååå de blir juh kanoners!
    Måste komma å inspektera då de är klart!

    /Malin

    SvaraRadera

Arkiv