2010-03-22

Renovering/omstyling

Här kan ni se bilder på renoveringar av rum som jag gjort om,eller bara stylat lite granna. VARDAGSRUM Det här rummet tyckte jag hade en alldelens för matt och färglös tapet,men tanke på rummets storlek,34kvm.
Så jag valde en tapet med mera kraft och karaktär i.Tanken var, myskänsla med ganska avskalad och stilren stil, dock med två accentfärger som följer rummet.
BADRUM
Så här såg badrummet ut innan..
Och så här kan förändringen bli med lite färg och rensning.
KILLRUM
Från killrum och dödskallar, till ett lugnt och mysigt sovrum.
SOVRUM
Samma sovrum men som killrum. Sovrummet från begynnelsen.
KÖK
Ett stort västerbottens kök. Så här såg det ut före.
Och så här blev det efteråt. Jag målade om köks stommen och boaseringen i vitt så det blev ljusare och mer enhetligt,men sammtidigt valde jag en mörkare tapet,vilket inte gjorde så mycket eftersom köket är så stort.

2 kommentarer:

  1. Hejhej!!

    Va fint ni har gjort det=) och vilken härlig blogg du har=)

    Mvh en nageltokig tjej med en nagelblogg=)

    SvaraRadera
  2. Carola E.Desig´ntorsdag, april 29, 2010

    Tack va kul att du tycker om den(o=

    SvaraRadera

Arkiv