2013-05-17

Trademax - Levererar dina möbler

Letar du möbler i bra kvalité snabb leverans och till ett bra pris, då ska du kolla in ett företag som finns på nätet och heter Trademax. Här erbjuds allt från soffor, bord, fåtöljer, mattor, belysning, utomhus pooler, och framför allt nu när säsongen börjar dra igång och det är hög tid för att göra fint på altanen, så har dom ett brett utbud  med utemöbler.


Tänk dig att komma hem från en hel arbetes dag, plocka fram något gott att äta hälla upp lite bubbel och bara lägga sig och slappna av i denna sköna fåtölj. Den heter inte Barbados relax för intet.

Wisconsin är denna mysiga lounge grupp som är tillverkad i konstrotting för bästa komfort.


Varför vet jag att detta är ett bra företag att handla ifrån?. Jo för ett år sedan köpte jag denna soffa, Scandic hörnsoffa. Jag hade länge letat efter en stor soffa där man ryms många personer. En soffa som har fasta kuddar och behåller sin form, är skön att sitta i och till ett bra pris. Skön att sitta i var ju naturligvis en chansning men jag är så himla nöjd, för den hade presis det jag letade efter. Och framför allt så var det gratis leverans ända fram till gården, inom en vecka hade jag min nya fina soffa. Så här ett år efter så är kvalitén densamma.
 

 
 Vill du gå direkt till denna soffa och läsa mera gör du det Här
 
Vill du kolla in Trademax hemsida gör du det Här
 
Trademax är ett familj företag som kan erbjuda möbler i bra kvalité, snabba leveranser och till ett bra pris. just erbjuds det även en sommar kampanj. Beställ nu betala i augusti.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Arkiv