2010-11-19

Vilken färg på granen har du?

Nedräkningen till jul har börjat, lite för tidigt för min egen del, men ska man följa med i affärs världen så är den i full gång, vissa hade julstjärnor och tomte dräkter redan innan vi ens hade firat Helloween, så till midsommar nästa år kanske man ska börja ta fram julstaken. Förra året så köpte jag en svart gran eftersom jag är så trött på den gröna traditionella, men till min stora besvikelse så blev den svarta granen mörk grön då jag tände belysningen, surt! Så i år blir det en ny färg, frågan är bara ska jag ta den silver färgade eller den vita?? Jag ser framför mig röda stora bollar och rött fluffigt glitter,vad passar då det bäst till..
Rosa gran. Turkos gran.
Vit gran.
Grön gran.
Blå metallic gran.
Silver gran.
Röd gran. Koppar färgad gran.
Foto: www.rusta.se

2 kommentarer:

  1. Hade jag vågat så hade jag valt den vita. Nu kör jag den gamla hederliga granen men jag har varit lite sugen på den vita. Någon jul kanske jag vågar :).
    Tack för en bra och inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  2. rosa eller turkos! självklart val för mig!

    SvaraRadera

Arkiv