2011-01-24

Village Fyra kollektioner i mitt vardagsrum!

Nu har Village vår kollektion kommit, en massa härliga färger och nya mönster.Här kan ni se 4 olika uppsättningar som jag provat hemma i mitt vardagsrum.Vilken tycker DU bäst om?
Först ut har vi LEMON svart. Ett mönster som passar bra i vardagsrum,men gör sig bäst i kök.
Med på bild finns även BRUNTE som går att få i färgerna svart,vitt och rosa.Eller mönstrade då kallad LACE svart,röd och vit.
LEMON finns som gardinlängd,löpare,metervara och kuddfodral. Och även i färgen LEMON sand.
RUND kanna i keramik. Med på bild finns även löpare LEMON.
Foto:Serholt Inspiration
AX grön
Finns i gardinlängder,löpare och kuddfodral. Även i AX grå.
RÄFFLA skål av glas. PRICK stolsits/ underlägg finns även i svart,rött,rosa och vit.
DRÖMMA bokstäver finns även i grått. RUND kanna. Foto:Serholt Inspiration
BLOMMA grön
Finns som gardinlängder,löpare,kuddfodral och på metervara.BLOMMA gardin finns även att få i färgen rosa.
FAT i plast,finns även i färgerna grönt,rött och svart.
(Skänk privat)
Foto: Serholt Inspiration
MASKROS Rosa
Detta härliga mönster finns som kuddfodral,gardinlängder,löpare och på metervara.Finns i tre färger rosa,grön och grå.
(Vas och gungstol privat)
Glasunderlägg BLOMMA finns i färgerna,grön turkost rött och rosa. BOLL lykta av glas,säljs som tre pack och finns i färgerna rosa,röd och turkos
RÄDISA skål av keramik,finns även som fat. Tulpaner och andra blommor i olika färger finns att matcha till.
Foto:Tolisinredning

1 kommentar:

  1. Jag älskar Village! Jag skulle vilja allt på alla bilderna :). Det är den bästa affären jag vet. Jag gillar hur dom hade dukat med griffeltavlorna och skrivit på dem.

    SvaraRadera

Arkiv