2011-05-09

Desig´n i plexi

Lampskärm- Plexi heter denna underbara design.Jag gillar att den är så enkel och transbarent,och att du har möjligheten att välja din egen färg på lampa och sladd.Jag är ju som sagt lite halvt galen i lampor,så denna blev inget undantag att jag föll direkt för.Funderar nu bara på vart kan jag placera den i mitt hem. Finns i svart eller vit vinyl text.
Alla produkter är svensk tillverkade och designat av Jtp-design,en tjej som heter Jenny och driver en webb shop där dessa produkter och många flera går att inhandla. Plexi Lamphus.
Plexi Ljusstake,finns som låg och hög.
Plexi Vas,finns i två färger
Fruktskål
Prydnads Uggla. Finns som plexi eller vinyl, passar perfekt som dekoration i barnens rum.
Dekorations bokstav
Hoppa hage.Rolig detalj i barnens rum,eller varför inte i vardagsrummet.
Luffarshack/3 i rad i vinyl. Sätt spelet på ett bord i vardagsrummet. Eller ett brickbord i köket,där du återkommande har spelet igång.Rolig gå bort present.
Foto: http://www.jtp-design.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Arkiv