2011-08-08

Mitt hem

förändras ständigt och jag gillar att blanda olika föremål från olika stilar.Kanske gör jag det därför att jag inte kan bestämma mig för vilken stil som jag igentligen tycker bäst om,eller kanske gör jag det därför att jag bara måste prova på nått nytt. Men fågan är, går det att matcha ihop många olika saker i ett hem så de förenas till en harmonisk trivsam atmosfär,en röd tråd som inte krockar för att blandningen blir för stor? Jo det tycker jag att det gör,och jag gör det.. Lantlig gamaldags stil -Vitt vitt vitt med få accentfärger -Loppisfynd, ärvda saker -lugn harmonisk atmosfär
De vita gamla kanske loppis fyndade detaljerna gör hela atmosfären lugn och harmonisk.Man får känslan av historia och bullbak. Och trots de få färg glada accenterna så blir hemmet varmt och välkomnande.
Starkt funktionellt
- Ensidig färgskala - Formstarka möbler - Noga utvalda detaljer Vilsamt odekorerad, modern form där material som svartlackad metall plockar fram de utvalda detaljerna. Industriellt framtagna, funktionella möbler och en sparsam färgskala ger de få, noga valda sakerna en tydlig personlighet.
Naturligt okonstlat
- Rent och ljust - Naturmaterial - Traditionsflirt Trä skinn stickad ull linne och bomull … och så klassisk, snudd på arketypisk möbeldesign från kända formgivare. Enkelt och välkomnande.
Foto:Sköna hem /Hus och hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Arkiv