2011-11-09

Snart...Advent

Ja nu är det dax igen..något som de flesta går och längtar till, först advent och sedan julen med allt vad det innebär.Julhandeln har redan varit i full fart ute i butikerna,och folket springer och letar efter den perfekta julstjärnan och den finaste ljusstaken att ha i fönstret.För min del är det här med stöket lite för tidigt ännu,jag har inte riktigt acepterat att vi lämnat sommaren bakom oss.Men jag bläddrar tillbaka här och minns  hur det såg ut förra året.Ska jag kanske ändra färg på julgranen detta år med,kanske satsa på en turkos jul i år...ja vem vet!! Här är ialla fall lite bilder på förra året


Advent och paket öppning var dag,ja så här såg det ut hemma hos mig ifjol.Enkelt sätt att göra din egen kalender..
Vit gran med röda detaljer rakt igenom.

Polkagris stänger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Arkiv