2011-02-07

Tävla hos House of Philia- Lampan BL3 lottas ut

Alla ni som följt min blogg har nog upptäckt mina återkommande inlägg av lampor, och att jag är lite galen i dem av alla de slag. Just nu pågår en tävling hos houseofphilia där kan du vara med och försöka vinna en superfin lampa som heter BL3 från Bestlite Och vem skulle inte vilja ha denna fina enkla,stilrena men ändå grasiösa lampa hemma i sitt vardagsrum,eller kanske till och med i sitt egna bibliotek.Finns i färgerna svart,vit och ofwhite. Vore kul med en efterbild av den miljö vinnare placerar lampan i sedan. Dedignér av denna lampa heter Robert Dudley Best. Best ritade denna när han studerade industridesign i Paris och Düsseldorf,och den finns i olika varianter och färger. Det riktiga erkännandet kom när Winston Churchill placerade en lampa från Bestlite på sitt skrivbord. Ja jag skulle kunna tänka mig sitta så här med en bok i handen och ha BL3 till hjälp... Denna tävling är ett bidrag till House of philias bloggtävling. http://www.houseofphilia.blogspot.com/ Och butiken Lämna möbler är tävlings sponsorer www.lannamobler.se/website2/sv/start/lannamobler.php House of Philia säger.. "-På fredag den 11 februari väljer jag ut de 3 roligaste, vackraste, mest kreativa eller kanske intressante tävlingsinläggen och presenterar dem här inne på H of P. Sen får mina besökare rösta fram en vinnare av dessa 3 till på söndag den 13 februari"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Arkiv